5/12-07

Sitter på skolan och bloggar idag. Har haft en sjukt skön morgon, ingen franska utan bara göra sånt som borde göras men aldrig blir gjort. Dock blev vi i min klass ganska lessna imorse när vi kommit till skolan och skulle se julkalendern, men inte då! SVT hade inte lagt upp den på hemsidan, hela en timme efter sändning! Skandal!!

(Nu kommer Sophie och Amanda in i rummet och sjunger =) )

Är glad för att min bror är i England och ska på intervju, Julia fyllde år igår *grattis*, Joel verkar trivas bra i sin nya lägenhet - det känns bra!

Det kommer bli en riktigt mysig helg med! =) Gitarrkväll verkar det bli på lördag, fredagen kommer vara kväll med Alicia!! (hoppas det blir av!) Jobb lördag och juldoppet på söndag, synd att Sum-simmarna är iväg bara.
Åh, nu vill jag ha helg!

Annars Gött Mos ^^

"Förstår du hur jag menar att du tänker?"

Kommentarer
Postat av: stina

men jag är ju troligtvis kvar :)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback