Juldagen

God jul.

Livet känns mycket bättre idag faktiskt.Gårdagen var väldigt trevligt! Mysigt med familjen, Joel kom förbi en stund till krigsfronten i vårt kök, det uppskattades mycket! Julmaten var ingen höjdare dock, hehe, risbollarna var trevliga, men  det var också det enda goda jag hann slänga ihop på de två timmar jag hade på mig. Aja, vi hade mycket gott godis till kvällen och MahJong iallafall.

Sakerna börjar faktiskt klaffa igen! Haha. Jag läntar till Bolivia igen, har hittat datum för Edsbyn, något att göra på nyår och lugnet börjar faktiskt, tro det eller ej, infinna sig!

Igår satt vi och disskuterade ljusets hastighet vid frukosten. En väldigt intressant fråga uppstod: Om man har en bil som kör i ljusets hastighet, vad händer då om man tänder framlyktorna?

Gött mos!

"What a wonderful world"

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej älskling!

Känns verkligen jätteroligt att du kommer hit på nyår:D Jag skjutsar dig gladeligen till bussen kl 6 på morgonen!:D Har du fått ams kostnadsuträkning? kan annars vidarebefodra det i ett sms till dig iofs:) Åååh, ska bli å kul:) Puss gummaN!!

2007-12-28 @ 12:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback