Man kunde låta tiden vara, vi kanske hade alla svaren

Nu är det väldigt kort stund kvar till lovet! Sjukt skönt ska det bli!

Dagens humör: GLAD
Dagens kuligaste: Becca som blev i knuffad i vattnet på Sph! Haha
Dagens drygaste: Mitt rum, som aldrig kan tänka själv och städa. Och att folk fortfarande inte kan lista ut att det bästa sättet att få mig pratig och glad som nyvaken är att bjuda på te!
Dagens låt: Elden - Lars Winnerbäck den får mig att tänka tillbaka på den här tiden förra och förrförra året - Underbart!

Igår kväll hade jag verkligen kul! Skoldans som jag inte alls var pepp på, men det blev kul faktiskt! Haha, vår mentor ställer verkligen  upp för vår klass, först Singstar och sen det här!  Men sen är vi ju den bästa klassen i världshitorienockså, vilket båda våra mentorer kan intyga på!
Mari, Jag, Maria och Stina var hos Maria och spelade spel på kvällen! Haha, Risk. Sjukt kul var det!!! Jag vann! Stina som tröståt skumtomtar, Mari som smsade konstant hela kvällen och Maria som kom på klockan tolv att hon skulle gå upp fem dagen efter - sjuktlyckad kväll. Men så blir det alltid med oss!


Utan musik skulle jag inte överleva!

Oven and out som man säger.

"Yes my friend we're ugley, but we at least have the music"
/ Leonard Choen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Siri. :) (Åhoj, jag har hittat din blogg)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback