Med gitarren i högsta hugg och lite saft i en plastmugg

Saker och ting börjar liksom vända lite tror jag...kanske inte för att det har varit påväg i någon speciell riktning förut, och inte för att det är påväg åt något speciellt håll nu, det har bara liksom vänt...haha.

"In the middle of the night,
  in the middle of the night I call you're name"

Idag fyller självaste Stina år och jag har ringt och grattat henne. Grattis, grattis, hoppas att du haft en bra födelsedag. Trevligt, på något sätt tycker jag att det är bra att fira födelsedagar, det är ju ändå den dagen man är född på, och det måste man ju uppmärksamma! Jag tycker att man ska fira liv, fira att dte kommer till, för att det lever och fortsätter leva.  En mycket bra dag att visa sin uppskattning till folk tycker jag, det ska man självklart göra varje dag, men speciellt på födelsedagen! =)

"Well I don't wanna be a soldier mama, I don't wanna die.
Well I don't wanna be a failure mama, I don't wanna cry"

Snart drar simmarna iväg till Vemdalen, det ska bli rusikigt kul. Även fast både Kixxi, Linneá, Vera, Elina och Joel saknas. Jag säger bara: Våran stuga is out! Aja, det lär lösa sig, bara jag Mia och Johanna får bo ihop!

"No short haired-Yellow bellied son of tricky dicky,
is gonna mother hubbard soft soap me
with just a pocketful of hope
money for dope
money for rope"

Hade gött kära vänner! Ta hand om er och drick te!

"Money makes you rich and sad, love makes you lovely!"

I dagens blogg kommer texten från John Lennon: Oh Yoko!,  I don't  wanna be a soldier mama I don't wanna die, samt, Gimme some truth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback