Today is a good day

Och det är kallt.

Vaknade på grymt dåligt humör denna morgon, och saken blev inte bättre för att det första min mor sa imorse var att det var 27 minus ute.  Tjohej tänkte jag och dränkte mig själv i en kopp te. Eller iaf nästan...
Kom till skolan och fick reda på att vi inte alls hade en jättelång lektion franska, utan istället hade vi ingen franska alls. Bara tanken på att jag kunnat ligga kvar i sängen i det laget fick mig att somna. Men man ska inte klaga, dagen har utveckalt sig väldigt bra, ingen franska, och inte skridskor i 27 graders kyla! Yees!
Nu har jag då alltså idrott (inte skridskor) framför mig och sen blir det hem, äta nåt och simma! Underbart. Även fast jag måste medge att jag inte har så stora förväntningar på min armbågsled, så känns det bra att få vara i vattnet igen!

Igår var en trevligt dag, jag åkte efter skolan hem till Joels päron för att hämta en bräda. Mycket trevligt, vi satt en timme och snackade över en kopp kaffe. (Det är så mysigt där.) Så nu är alltså brädan fixad till Vemdalen! 

Nu sitter jag alltså på skolan och är hungrig. Fiket öppnar och jag funderar på att knalla dit och försöka fixa nåt att äta så att idrotten blir någonting annat än en plåga....en kaffe iallafall.

Hade gött ärade vänner och ta hand om livet!

"Money makes you rich and sad, love makes you lovely"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback