Mellankolisk

Jag sitter här och undrar vad det egentligen har varit för dag?
Frågor som: Vem är jag egentligen? Vem vill jag vara? Räcker jag till? har flugit runt i mitt huvud hela dagen, jag känner mig frukansvärt mellankolisk!

"Försöker få fäste medans jag faller"

Jag hoppas att Johnnas föräldrar köper den här idén nu, hoppas det verkligen! Sen hoppas jag att Maria köper det här med Johanna också, men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att det kommer vara några större problem... =) Nej som sagt, hoppas att Johannas päron är på!

Sen så vill jag gärna åka iväg nu också...

Nej, hade gött vänner

"Generals order their soldier to kill, and to fight for a cause they have long ago forgotten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback