Wiskey


Här sitter jag, dricker te och begrunnar över livet, universum och allting. (42 *hah*)
Nä, men faktiskt så kommer jag fram till att det är grymt härligt att leva. Mysfaktorn är hög!

På måndag börjar skolan och jag ska försöka komma överrens med min idrottslärare, eller iallafall försöka få kontakt med personen i fråga (hoppas inte för mycket)...Ska kolla om Maria är där också och kanske ta ett snack med henne om lite väsentligheter...oho

Min systrar har varit hemma och jag måste säga att det var riktigt trevligt att ha alla syskon hemma igen. Det var ett tag sen....vi gick iaf och fikade och resten av tiden bara mös vi runt och flummade på som vanligt. Det var aningen mer liv i huset än vanligt! haha (helgen blev mycket bättre än väntad)

Jag ska  här och med också klargöra för alla som vill veta (det lär väl kanske inte vara så många egentligen...) att jag har lagt ner mitt sökande på vinterskor för gott. Jag tror att jag springer på mitt kall av slumpen, eller ödet, någon gång och först då är det värt att inhandla några skor.


Wiskey
(Wiskey)

Fridens kära vänner och glöm inte bort att leva livet så mycket som det bara går!

"Live fast, die young, and you'll be a beautiful corps"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback