=)

Idag, idag, idag var jag less hela dagen på allt.(inte så konstigt eftersom vi hade naturkunskap hela dagen) men iaf så gick jag runt och kännde att allting var jobbigt. Det är nåt med måndagar, jag tycker inte om dom!
Men sen närjag kom hem så for humöret upp, Edit och Julia kommer idag och det är alltid trevligt! Jag har fixat och spelat gitarr resten av dagen! Snart kommer Julia!!

Imårron är det Einars student, det ska bli trevligt faktiskt,på något sätt får det mig att känna att det inte är så långt kvar ändå! Men det gäller ju faktiskt att njuta av tiden på Skvadern som är kvar nu!

Idag har en sjukt bra grej hänt med, Jag och Johanna och Maria satte oss och börade diskutera PA. Tidigt tycker ni men vi behöver pengar!! Ingen som har lust att skänka en slant till våran resa till SydAmerika? Eller någon som vet något bra ställe att söka pengar! Nu är vi på väg. Nu är vi på väg. Nu är vi på väg. Nu är vi på väg!!!! Johanna och jag is the shit. Vi kommer verkligen få jobba häcken av oss i tvåan, eftersom vi inte har någon PA-tid, men det kommer det vara värt!! Nu är det på riktigt liksom, istället för en dimmig och suddig dröm som förut!

FAN nu kokar potatisen över!!

Over and out

Kommentarer
Postat av: jessica

nu gick det :P
att kommentera alltså

Postat av: jessica

men lite efter dååå, syftar på den senaste komentarern jag skrev men hade inte sett att du skrivit ett annat inlägg om att det gick :P

2007-06-05 @ 23:20:55
URL: http://jessiva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback