3 juni 2007

I get it - ingen kan kommentera. Jag försöker lösa problemet, och hoppas på att det ska gå fint...

Idag vaknade jag ganska sent ändå, gick iväg på Abrazo, avslutning (teatern alltså).Det var grymt, vi satt ute och åt och drack kaffe och spelade improvisationsteater, det var helt enkelt grymt! Jag hade faktiskt  väldigt skoj och det är så mycket trevligt folk helt enkelt...Nils var tyvärr tydligen jättesjuk och kunde inte komma. Johanna var på annan teater och kunde inte heller komma...Det var synd...annars var de flesta där =)

Det är äntligen sommar och jag har bränt mig. Toppen Siri, bra jobbat liksom. Men det gör egentlign inte så mycket, jag bryr mig inte sådär väldigt...

image18
(Soluppgång i Xania 06)

Imårgon är den sista lektionen innan sommaren, naturkunskap...ehe, hela dagen...jag slår vad om att vi kommer vara där från 8.45-17.00. Usch, känns faktiskt sjukt jobbigt. Jag borde inte klaga, men allvarligt, vi kunde väl ändå avsluta med något roligare ämne väl?

Jusst nu har jag ostpinnar i ugnen och sitter och bättrar på SIFO-statestiken genom att lyssna på Web-radio på P3. Ostpinnar är faktiskt väldigt gott, ni borde prova! Mumms säger jag bara! Ring så får vi receptet!

Imårgon kommer Edit och Julia och jag längtar efter dom!!

Gött mos^^

"Och alla drömmer vi om lyckan som om livet blivit fel!

Kommentarer
Postat av: Siri

Går det att kommentera nu??

2007-06-04 @ 13:36:18
Postat av: Stina

jaa jag tror de funkar nu vaaa?! :P

2007-06-04 @ 13:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback