Baraam

Igår var en helt underbar dag! Det går inte att fira födelsedag på ett trevligare sätt. Vi hade knytis-kubb-kalas i parken brevid fylegubbarna. (men vi var där först, såde så) Det var så sjukt mysigt, och nu är min tå svullen för jag fick en  kubb på den. Kubbar gör ont!  Sen gick vi hem till mig och drack te och spelade TP, det flummade ur totalt och  vi hade grymt kul!!  (Hudar med vindvimpel i orange och vit, och egen, privat bajspåse som ej får överlåtas till andra hundar eller människor)  Vi  avslutade dagen med att gå en promenad till hamnen och satt och filosoferade över livet och fler vindvimplar. Sjukt mysigt!

Dagen innan var också trevlig. Då var det Hampus och Tuss som ringde och vi satte oss i parken med en gura och folk kom och gick. Sen på kvällen hyrde vi film och satte oss hos Tuss. Sjukt mysigt. Nu blir det Lars Winnerbäck också, iaf till 98% är det klart! =) Ska bara försöka påverka Herr Bäckman så att vi kan åka tillsammans också.

Tisdagen kom Annie hit, underbart!

Over and under så att säga
Gött mos**

"I would like to burn, but if I gonna burn, then it must be fire" (And fire it is)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lars Winnerbäck:D:D::D:D

2007-06-29 @ 12:46:56
Postat av: Annie

Grattis på Födelsedagen gumman! vet inte om du fått mitt mess...? hmm...I alla fall så önskar jag dig den bästa födelsedagen i världen:D Puss Älskling(L)

2007-06-30 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback