God morgon 23/6-07 kl.16:10

Hej världen.
Välkommen till en ny dag. Dagen efter 22 juni, dagen efter midsommar, dagen efter fredag, dagen efter...
Jag sitter här med en kopp fair trade-kaffe, det kallas frukost. Jag vaknade 14.30 och känner mig fortfarande morgon-seg. Det här med frukost är ganska krångligt, är det frukost vid en speciell tid, så om man vaknar 9.00 äter man frukost, men om man vaknar efter 12 är det lunch? Eller är det första målet på dagen alltid frukost, om man nu äter det åtta eller fyra? Kanske beror det på vad man äter också, om man äter mackor och gröt så är det frukost men om man käkar från lasagnen man gjorde dagen innan så är det lunch? Om man inte ätit någonting på en hel dag, har man då en frukost till godo till dagen efter. Så att de två första målen på dagen efter är frukost båda två?!  

Nu är det bara nio dagar kvar tills jag åker till England. Snacka om att längta! England är ett helt sjukt trevligt land, härligt språk, trevliga människor, bra väder (ibland).

Jag och Joel har lyckats träffa in sommaren precis! Eller inte! Jag åker till England den andra Juli, då kommer Joel till Sundsvall. Jag kommer hem när han är i Fjugesta. Han kommer till Sundsvall igen när jag är i Varberg, han åker på läger samma dag som jag kommer hem. Jävligt komiskt egentligen! Men om jag ska vara ärlig orkar jag inte gräva ner mig i det, vi har otur thats it! Visst är det grymt synd och jag vill verkligen träffa honom, men ingen mening att klaga!

Och sen har vi ju simningen också... =/

"Var inte rädd för dig, jag är så rädd för dig
Sluta fråga hur jag mår 'Precis som vanligt men jag försöker ändå, fast jag har öppna sår"

Ebba Grön är ju grymma!

"Jag kommer aldrig, jag kommer aldrig komma hem"

Gött mos^^

"Det måste vara radion"




Kommentarer
Postat av: stina

hmmm jag tror faktiskt att de kallas brunch :P

2007-06-25 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback