Grattis alla studenter!!

...Och speciellt Annie! Grattis gumman, det var så kul igår! Synd bara att jag inte kunde stanna längre, men måste man hem så måste man. Men på lördag smäller det igen då!! Med gamla H-sand gänget!!  *nudge,nudge, know what I mean?!* Haha

Igår var som sagt en mycket trevlig dag. Studentfirande och så träffade jag jättemycket kul folk! Liten synd att jag inte kunde vara med min klass på avslutningen, men wtf, det kommer fler stunder med klassen!

Idag kommer min kusin Hanna hit och vi ska som vanligt, ha jäkligt kul och vi ska planera Varberg. (Jag har bestigit stora berg, och små berg och höga berg och Vaaarberg *haha*) Sen ska jag ringa någon Lisa som jag ska jobba med i veckan. Det ska bli kul, men det känns lite stressigt faktiskt, vi har inte kunnat planera någonting alls, och jag kommer inte ens ihåg hur min kollega i fråga ser ut! Haha, Siri har läget under kontroll...eeller inte!

Det där känns lite jobbigt också, att det blev just nu, som sagt, jag åker när du kommer hem...suck...

Nej nu ska jag försöka ta mig samman och ringa denna Lisa!
Gött mos ^^

"Whatever gets you through the night, it's allright!
Do it wrong or doi it right, it's allright"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback