Har inget att göra

Har du tagit denna av någon annan: Ja, http://philo.blogg.se

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött, och oidentifierbart
Favoritgodis: naturgodis
Är det nåt du absolut inte äter: tjock/ungs/fläsk-pannkaka
Kläder just nu: på mig just nu; mjukisbyxor, hood
favorit just nu: Mina fina gröna byxor och ett linne
Musik just nu: Lars Winnerbäck(spec. just nu: Röda Läppar), annars Miss Li
Vad sa du senast: Stäng dörren till Mor
Sommarplaner: Jobba (forum och fik), England, Varberg och Urkult

Fisk eller badkruka: Handlar det om att äta eller? Inget av dom. Handlar det om vatten är det självklart med vatten
Hur många kuddar sover du med: Två, en i sängen en på golvet
Favoritväder: lagom, 15-20 grader
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En sjukt bra och tjock bok, min I-pod och en fulltankad båt
Spelar du nåt instrument: Gitarr, kämpar på med munspel och mungiga
Morgon- eller nattmänniska: beror på vad man ska göra, men natt mest
Sparare eller slösare: sparare
Bästa film: Chocolate, Monopol och Äppelkriget
Tror du på liv på andra planeter?: Ja, det gör jag

Har du rymt hemifrån: haha jaa, med min gossehund Kosmos till grannen
Har du gjort något olagligt: Ja, men inget spekatulärt
Har du varit i knytnävs slagsmål: *Haha* Ja, och fick en rejäl blåtira
Har du brutit något: Min tumme
Har du någonsin varit olyckligt kär: Mm
Vad tänder du mest på: Ljus. Haha. Nej men, människor som är sig själv och visar sin personlighet. Om man tittar till utseendet så är det ögonen och kindben.
Har du några homosexuella vänner: Ja, och bi och trans och hetro med. (dålig fråga)
Tror du på mirakel: Mirakel...jovisst


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Klart det är
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jao, till en viss gräns. Om de respekterar mig, respekterar jag dom.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej det hade väl varit dumt
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
Äh, det tar jag som en senare fråga
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Ja...
Snarkar du: Nej, det tror jag inte. Men jag kan säga en hel del intressant i sömnen faktiskt
Stjärntecken: Kräfta
Rädd för insekter: Ehm, nej faktiskt inte...men ormar är det läskigt
Största svaghet: Jag är väldigt svag runt armbågen, speciellt på vänster. Nej men allvarligt så vet jag inte om jag har någon vidare lust att lämna ut det här. Kan nog inte riktigt peka på det heller utan ett par timmars samtal med massor av te.
Det här är jag bra på: Den här är lättare däremot: Jag är bäst på att vara spontan.


Bästa bok:
Micelle Magorians "God natt Mister Tom" är väldigt, väldigt bra. Annars "Liftarens Guide Till Galaxen" av Douglas Adams, det finns också mååånga fler
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Att flyga
Vad vill du jobba som: Jusst nu är jag väldigt sugen på forumteaterjobbet. Men om man ser på ett framtida perspektiv så vill jag antingen bli lärare på högskola i retorik, radiopratare eller äga en skivbutik i London
Chips, morötter eller godis: Nötter
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Dagbok...nej jag skriver när jag känner för det
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans: Tänker pierca mig i läppen, kanske i ögonbrynet. Tatueringar tror jag inte att jag vill


Stökigt eller välstädat (ditt rum, hus, lägenhet m.m.):
Sådär lite lagom, man ska liksom inte behöva skotta sig fram till sägen, men kliniskt är ju inte heller speciellt bekvämt
Gungar du på stolen: Japp,då har man ju nåt att göra
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Få för mig, Fått för mig borde det heta! Men mycket hellre fallskärm
Vilken hand håller du gaffeln i: Båda två, fast en i taget då
Saltar du på maten: Ja, annars smakar det inget
Gillar du att sjunga: Ja, jag sjunger alltid
Anser du att du är stark: Ganska
Brukar du sola: Ja, det händer, fast det är grymt tråkigt

Vad gör du om du får hicka
: Hickar?!
Röker du: Nej
Snusar du: Nej, jag har traumatiska barndomsupplevelser från det
Använder du knark: Det skulle aldrig falla mig in
Kaffe, te eller inget: Te, och kaffe,men mest te
Kan du gå på händer: Vems händer, inte mina, men lägg ut dina så ska jag gå på som om du vill
Om nån säger tarzan så säger du: Nej tack
Har du en besatthet: nej, det tror jag inte...


"GÖTT MOS"


Kommentarer
Postat av: Siri

Ha, försök läsa den ni!

2007-06-14 @ 22:54:41
Postat av: jessica

ujuju! de var svår...inte ens med linser gick det bra :P

Postat av: Siri

Okej kära vänner, eftersom det blev något fel med förra inlägget gäller dte att vara lite kreativa. Så, gå in på "visa" och byt textstorlek så ska det fungera

2007-06-15 @ 13:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback