In your head, in my head?

Jag har färgat håret =) Jag blev tillslut riktigt nöjd faktiskt!

Another head hangs lowly,
Child is slowly taken
And the violence caused such silence,
Who are we mistaken?

Det är ganska bra här faktiskt. Jag har skickat in lönepapprerna till SISU nu och de ska få en sjuhelvetes utvärdering av våran vecka! Allt har faktiskt inte varit dåligt, mycket har faktiskt varit bra också. För att inte tala om det sjukt sköna gänget jag lärde känna. Tuss, Hampus, Julia, Emma, Lais och Marita. Väldigt kul!

But you see it's not me, it's not my family.
In your head, in your head they are fighting


Har umgåtts hela dagen med Tuss och Hampus och det har varit väldigt skojj. (pillutta dig*haha*) Dagen har mest gått åt till att färga hår, mitt och Hampus. Sen har vi gjort lite god mat och bara myst.

With their tanks and their bombs
And their bombs and their guns
In your head, in your head they are crying

Jag har också listat ut vilken låt som är min absoluta favorit jusst nu. "Röda läppar" av Lars Winnerbäck. Den är så sjukt bra!

(Låttext: The cranberries - Zombie)

"The violence caused such silence"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback