Men slappna av va!

Jag står helt oförstående inför den här "Jag-kommer-att-gå-under-för-att-Harry-Potter-böckerna-tar-slut" - paranoian. Hallå, välkommen till verkligheten, livet fortsätter även fast J.K.Rowling har skrivit den sista boken. Vad hade ni trott, att hon skulle fortsätta skriva Harry Potter tills hon ligger på döds-bädden? Jag skulle nog iaf bli väldigt less på att läsa om honom faktiskt. Visst, jag tycker att Harry Potter är bra, och visst hade jag väl inte tackat nej till att läsa ett par böcker till, men seriöst, jag går inte under för att Rowling försöker stanna på ett lämpligt ställe! Läs dom igen är mitt tips eller så kanske ni kan fantisera ett eget Harry-liv i eran fantasi kanske...

=)

"Och som man brukar säga, korvarna är alltid grönare på andra sidan hagen"

Kommentarer
Postat av: jessica

jamen precis! det känns som om hon skrivit böckerna bara för att skriva lixom, kanske inte för att det finns ett slut på sagan..inte för att jag har läst harry potter då men de robin hobb böcker jag läst har lixom redan ett utstakat slut, och visst det blev jättetomt när de slutade, och visst hon skrev en till serie med figurerna, men det var ju mer för att hon kände att sagan inte va slut mer än att få uppmärksamhet. Jag gillar författare som lixom, skri´ver för att de har en bra historia, själv tycker jag att harry potter och de där är så himla överreklamerat och så, som en stor tv serier ungefär, som flippar och alla har förhoppningar om att det ska vara så bra..man går på i evighet lixom, ungefär som jag och den här kommentaren..

Postat av: Joel

Ja jag är på din sida, du har mitt stöd, Jag menar, de är inte en så spektakulärt bra, elelr de är ju itne dåliga, men inte super bra heller. Det räcker med sju böcker annars känns det som att hon bara kommer föröska mjölka ur så mkr pengs som möjligt som varumärket "Harry Potter" kan ge. Nä låt de stanna medans det fortf finns lite kvalitet kvar...

2007-06-10 @ 18:05:27
Postat av: Joel

hahaha, min förra kommentar vinner ju inte priset för världens bästa stavning, men det struntar ja i, den som inte förstar vad jag menar biter jag... Hårt...

2007-06-10 @ 18:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback