När sommaren kommer?

Miss Li

Tolka det som ni vill, ibland kanske det som står mellan raderna är det mest väsentliga, ibland inte. Ibland bör man lägga stor vikt vid båda.

Idag har jag umgåtts med Alicia och avverkat dagen väldigt slappt. När rastlösheten tog över gick vi ner och hyrde en film, den nya Beck. Mycket trevligt faktiskt, men det finns bra mycket bättre Beck-filmer...

Jag tror att jag har förlorat en vän - snälla kom tillbaka

Jag vill ha världens regn nu faktiskt, spöregn med åska och blixtar. Det hade varit grymt mysigt. Jag kommer ihåg när jag och Sanna var små och vi alltid gick ut och plaskade i vattenpussarna när det regnade. Sen när vi kom in var vi plaskvåta och iskalla...men ändå var det så grymt skönt att bara få vara där i regnet och göra precis vad som föll oss in. (Do you remember Sanna?) Det var så kravlöst.

Undanlagd
Bortglömd

Kommer ihåg när jag och Carolin i Gnarp lekte. Hon bodde så himla fint där i backen. Det var liksom det livet handlade om då, att leka och ha kul...fan vilken underbar tid.

Less

Egentligen är jag väldigt glad, borde kanske, det är sommar, lov och jag har jobb. Livet leker, och nu talar jag sanning! Snart bär det av till Sollefteå efter en kanonmellanlandning i Härnösand. Det ska bli så grymt kul att åka iväg! Vi kommer bli värsta gänget där alltså =) *ler* Det är lite av en dröm ju, att få spela teater och sen få betalt för det! ^^Längtar

Som mörkt och tungt

Jag tycker inte om särskrivningar, det är fult!  "En grå, hårig, sjuksköterska kommer fram till en OBS chef och frågar vart hon kan hitta glad, packad strömming. Han svarar att hon ska fråga hans kassa personal."   illa, illa usch usch usch.

Ta det inte på allvar för Guds skull.

Har ni någonsin, kära vänner, tänkt på hur bra filmen Chocolat är filmad?! Det finns väldigt många bra sekvenser i den filmen och kameran fångar liksom bilden på en grymt sätt.  Rakt igenom är den filmen filmad kung. Titta på den och ha detta i åtanke, jag kan nästan lova att ni kommer bli förvånade över hur vackert allt är. Och ni som dumt nog inte har sett den, se den!

Tack Mari! =)

Gött mos ni som läser.^^

"Alla drömmer vi om lyckan som om livet blivit fel"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback