Undrar om en sak...

Jag undrar om en grej.
Ni vet  när man ska kommentera på bloggar nuförtiden och det kommer upp en liten ruta där det finns en siffer- och bokstavskombinaton som man ska skriva in för att bevisa att man inte är någon robot typ. Jag undrar över dne koden, för det är ju alltid en ny kod, och det är alltid en ny färg eller bakgrund. Vem är det egentligen som sitter och hittar på de där koderna och mönstrerna där? Vilket jobb liksom, sitta och hitta på koder och nya förger och möster hela tiden.

Sen undrar jag om en till grej.
Vad gjorde alla kvinnor när det inte fanns choklad?  Asså, choklad är liksom hur bra som helst. Inte nog för att forskning hr bevisat att man blir glad av det, utan det är underbart gott också. Och detta är faktiskt en myt som stämmer; nästan alla kvinnor älskar choklad. Säkert många män också, men jag som i egenskap av kvinna då, blir liksom varm i hjärtat om någon kommer fram och erbjuder mig choklad! Är man nere eller har pms, eller ont i huvet, eller är sjukt glad eller vad som helst, så känns det mycket bättre med choklad! =)

"Alla drömmer vi om lyckan som om livet blivit fel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback