19/5-07

Nu har mitt Internet börjat fungera som folk igen...eller inte som folk kanske, det hade varit lite läskigt, men som ett relativt snabbt Internet borde fungera! Därav bilden! =)

Kom hem från H-sand idag. Var och tittade på det gamla huset, längtar tillbaka så grymt mycket! Så underbart det var att bo där allltså. Saknar det verkligen! Men jag trivs i Sundsvall med...

Ja,jusste, var hos Sanna då i Härnösand. Det var mycket trevligt att träffa henne, familjen, med Theo (!!) och två kattungar. Och att se att alla mådde bra. Härnösand var sig likt, synd bara att inte Lasse och Ella var hemma, hade så gärna velat träffa dom, underbara människor! Vi gick upp på museét och satt på favvis-stenen en timme typ. Det var kallt. Men vi såg han som flyger i en gummibåt tre ggr och då har ju liksom Härnösandsbesöket fått pricken över I. (Ni som vill ha mer info om honom är välkomna att ringa och fråga, för jag orkar inte dra det här =) ) Vi gick hem och såg på film och drack te, sen gick vi ut i bastum för att sova! =) Mycket mysigt. Borde verkligen åka dit oftare!

Resten av dagen har jag mest spelat gitarr. Sitter och klurar lite på en låt som heter Vila Rada. Har ackorden, men inte tabsen, och det är ju plock som är det ända rätta på den låten. Men om det råkar vara någon som läser det här som sitter på knepet så tycker jag att ni ska skriva till mig! =)

image10
(Miss Li, Pipeline 20/4-07)

Gött Mos Gott Folk. Använd hälsan, eller vad man brukar säga!

"Det är inte någon skillnad mellan fantasi och verklighet, inte i fantasin iallafall, bara i verkligheten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback