Fast med lite mera lust sen du var här

Kaffe,kaffe, kaffe, kaffe

Igår vare forumteaterutbildning. Sjukt roligt! Gjorde massa kuliga övningar och spel. Det är alltid kul att lära sig en ny teater teknik!  Träffade massa trevliga människor med,  (inte alla, tänker inte nämna namn, men usch säger jag bara) flummade på ganska rejält hela dagen, men väldigt lärorikt! På kvällen gick jag upp till Toveh, Keelis och Johännah (<the shit>). Kollade på film, en bra, en halvkass. Men det var grymt mysigt iaf. Gick hem runt tolv och njöt av natten. Jag älskar nätter!

Snart är det sommar!

Nu sitter jag och väntar på att Maria,Johanna eller Paulin ska bli kontaktbara, för jag vill ha någon att köra styrka med! Annars får jag väl ringa Dosan eller Steffi! =) Iofs kör dom annat pass, men det är kul ändå!
Jag saknar simningen! =(

Ikväll är det impro.teater.Typ det roligaste på hela veckan. Förut tyckte jag inteom söndagar, de var bara tråkiga, långa och man mår alltid halvkasst på dom, sen efter söndagar är det ju måndag och det blir ingen glad över! Men tänk hur lätt man kan ändra på problemet med att börja i teater på söndagar, alla borde prova det för det är grymt!

Gött mos ^^

"Sen du var här har häggen slagit ut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback