Idag

OJ! Vilken dag. Nattens sömntimmar blev inte många, inte långa heller för den delen. Jag har absolut inget med det att göra, skyller allt på inte mig. Jag sov typ 4 timmar...från 03.30-07.30. Jag kommer faktiskt inte ihåg så mycket av morgonen. Kom faktiskt i tid till skolan (Jag vet att jag blir väldigt seg om jag inte sovit så mycket, så jag brukar alltid försöka ställa klockan lite tidigare för att kunna vara kapabel till att komma från sängen till te-koppen) Första timmen gick över förväntan, naturkunskap. Rast-kaffe. Sen lunch, inte allt gott. Usch. Sen efter lunchen hade jag en tre timmars diskussion på naturkunskapen, lagom plågsamt när man tror man håller på att somna i vilket ögonblick som helst. Speciellt eftersom jag satt bervid Micke som höll på att gå i taket av irritation hela tiden och satt och slog mig på ryggen. Men jag fick ta en kopp kaffe till, så det hjälpte, alltså inte mot att Micke slog migpå ryggen utan mot min trötthet! Sen Hem-plugg.  Även fast  det inte låter som det så har det varit en väldigt trevlig dag.  =)

image13
(Kreta i maj 2006)


Jag ska passa på att tipsa om en väldigt bra bok. Den heter "High Fidelity-en roman om kärlek och musik" av Nick Hornby, tror  ja...Jag tror iallafall att dne heter så.  Boken är  grym, jättebra helt enkelt! 
Jag tänkte fråga ni som läser detta om ni kanske har något bra boktips? Skulle bli glad för allt, sommaren är lång och läs-timmarna blir många. Så skriv en bra bok i en kommentar och en liten beskrivning om varför den är bra så blir jag jätteglad!

Nu ska jag börja tänka på att dra mig till sängen.
Buss och Kran!^^

"Sitt medan du är ung, så orkar du stå när du är gammal"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback