Sommar snart...

Sommaren kommer innebära mycket skoj. ("skoj" ärf örövrigt ett mycket trevligt och talande ord. Om någon kommer fram till dig och säger att det är skoj att ses, då riktigt känns det att den människan verkligen uppskattade att träffa dig, ordet innebär liksom ren och skär lycka) Hm, vart var jag? Sommaren ja! Det blir 70 timmars jobb på fiket Skonetern, det känns grymt bra faktiskt, det var längesen jag jobbade där nu...sen kanske det blir en veckas forumteaterjobb i Sollefteå, ("Blev du tvingad?" - som Joel så possitivt uttryckte sig) och England den andra juli åker vi och det ska bli så grymt skoj, London, Camebrige, Stoneedge (vet ej hur det stavas) och England bara allmänt! Wohoo...Efter det bär det iväg till Varberg (Jag har bestigt små berg och stora berg och länga berg och korta berg och Vaarberg) med kussen Hanna. Vi ska prova om det verkligen är så som det visas i alla filmer att om man sover i en kohage, och vaknar sen på morgonenså står det massor av kossor runt omkring en och slickar en på tårna och äter upp ens korvar, det ska vi prova! När dessa planer blev till sa Hanna bland det klyftigaste som hon någonsin har sagt tror jag "Men som man säger, korvarna är alltid grönare på andra sidan hagen!" *haha*

Efter Varberg blir det Urkult. Åh Urkult! Kan inte beskrivas med ord, måste upplevas!

I sommar ska jag förstås se till att jag hinner med att träffa massor av trevliga människor och jag ska försöka att inte lyckas springa om Joel hela sommaren...jusst nu känns det nämligen att han kommer jobba när jag är i Sundsvall och han kommer vara i Sundsvall när jag är borta...ajaj...men det lär lösa sig, jag orkar faktiskt inte grubbla för mycket om det där nu...

Annars har jag bara en seriös lektion kvar nu och en grej till att göra...det känns faktisk lite tungt,även att det är natur, så det kunde ju liksom inte vara något vettigt ämne...aja...efter imårron är vi klara!

Jo förrästen så har Jessica sagt att hon inte kan lägga in någonkomentar påmin sida, så nu tänkte jag göra en undersökning och se hur många som kan det...och snälla skriv nu en kommentar, spelar ingen roll om det är n¨t vettigt, bara så jag vet om det bara är Jessica som har problem eller om det helt enkelt är så tråkigt att ingen kan kommentera...har försökt ändra inställningar men aja...lägg in en kommentar iaf!

Gött mos allesammans!^^

"What ever gets you thru the night, it's all right, it's all right"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback