Vill bara säga förlåt

"If you read this lines, remember not the hand that wrote it. Remember only the verse..."

Jag vill säga förlåt, till alla som jag tyngt ner, alla som jag varit elak mot och till alla som jag gjort arga de sista dagarna. Förlåt.
Det är inte meningen, har hamnat snett för närvarande och måste försöka ordna upp saker och ting.

"So much to live for,so much to die for, if only my heart had a home"

Jag känner bara att jag förstör allting nu. Som torra sandslott rasar sönder om man petar på dem. Jag vet inte vart jag ska vända mig eller vilken fot jag ska stå. Som att gå balansgång i spegelrummet på tivoli.

"Sing what you can't say, forget what you can't play"

Det har bara blivit för mycket på en gång...all skit kommer samtidigt. Men man kan inte rädda hela världen (som Stina sa).

"Created a kingdom, reached for the wisdom. Failed in becoming a God."

Det blir bättre, det blir alltid bättre. Bara jag tar tag i det...men för det krävs en viss tidpunkt.

"Teach me passion for I fear it's gone,
Show me love, hold the lorn,
So much more I wanted to give, the one's who loves me
I'm sorry
Time will tell
I live no more to shame, nor me nor you"

(Text & musik, Nightwish - Dead boy's poem)

Kommentarer
Postat av: stina

nej, inte ensam i alla fall

2007-05-18 @ 19:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback