22/11-07

Idag har jag varit grymt hyper! Fattar inte vad som hände! Sprang runt i korridorerna och det där är ganska intressant på  Skvadern,  eftersom  vi har ovanligt långa korridorer, man kan liksom springa väldigt länge i dom utan att springa in i den slutgiltiga väggen, jag sprang dock nästan in i några dörrar och människor men ingen skadade sig så det är lugnt! Matteprovet gick också hyper, 45 minuter när vi fick tre timmar på oss!? Han med att disskutera lite kungafamiljen med Erik också, det är sjukt ju att kungen inte kan bli straffad, inte ens om han mördar någon. Däremot blir han avsatt om han byter religion, hallå? Vi lever i ett sekulariserat samhälle, då borde väl inte kungens abdikation vara värre straff än om han mördade?! Sjukt!

Nu sitter jag här och funderar lite...

Dagens:
Siri: "Jag ska kanske till Polen två gånger nästa år, Krakow och Auchwitsh"
Elsa: "Va? Ligger Krakow i Polen? Jag trodde att alla de där låg i Tjeckien, gör inte alla dom där det?"
Siri: "Ehe nej?!"
Elsa: "Jamen Polen ligger ju i alla fall ganska nära Tyskland!"
(Jag börjar sakta men säkert fundera över om vi kanske inte hade gjort rätt i att se till att alla vet vart Krakow ligger innan vi bestämmer oss för att åka dit. Elsa är inte den första, utan snarare den femte som inte riktigt hade koll)

Jag går i en underbar klass!

"Keep the light up, right?"

Kommentarer
Postat av: anonym sp2:a

okej POLEN? emelie sa till mig att det låg i tjeckien! nu är jag förvirradhhh

2007-11-23 @ 18:30:21
Postat av: Siri [Sir Aj] (by her self)

Hahah, asg, anonym och anonym, hade det inte varit för den underbara brjan med Okej och ett avslut med tre H hade jag nog inte vetat vem det var! Men Allvarligt Sophie du är avslöjad, fast jag gillar dig ändå!!

2007-11-23 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback