8/11-07

Idag var det riktigt trevligt fram till lunch. Johanna var tillbaka från USA och jag har saknat henne! Skolan blir såtom utan henne. Iallafall flummade vi på som vanligt och det blir så kul! Vi skulle gå upp på båda storsamlingarna och prata om Operation Bolivia som vi ska genomföra. Första gången var för ettorna och eftersomvi hade haft ungefär två timmar på oss och den mesta av tiden gick åt till att prata om USA så var vi väldigt dåligt förberedda. Hehe, stackars ettor, de kan inte ha förstått mycket! Johanna kom av sig och jag pratade runt mig! Men kul var det! Satt innan den andra storsamlingen och pratade lite med Siri, en  väldigt trevlig tjej! Sen kom Erik förbi och gav oss några bra ord innan nästa uppgång. "Var prestige lös!" JAA! Vilken grej, om man inte har någon prestige har man inget att förlora och kan då göra bort sig hur mycket som helst! =) Andra gången gick bättre! Johanna kom av sig helt och hela aulan uppfyllde  verkligen Skvaderandan och applåderade och skrattade med oss!  Det blev  väldigt kul!

Sen på em ville jag göra ett stort bokbål av alla matteböcker i världen! USCH
Mina byxor sprack (!!) och jag hade glömt både pengar och nycklar hemma. Trodde jag! I självaverket låg nycklarna i fickan...

Gick sedan på stan och inhandlade mitt bokken som äntligen har kommit! För er som inte vet vad ett bokken är så är det ett träsvärd som man tränar med! Jättekul! Mitt är i vitek! =) Alla människor tittade ganska frågande på mig när jag kom gående med det på stan! Hehe

Over and out

"Det fria tänkandet är för längesedan bortglömt och står nu i historieböckerna som dåtidens största misstag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback