Dagen innan måndag och dagen efter lördag - dumt att det är samma dag!

Haha, vad bra det är att det bara är jag som läser min blogg!

Sitter här och försöker hitta på en bra ursäkt för att slippa plugga franska ("-ai, -as, -a, -ons, -ez, -ont" "-ais, -ais,-ait, -ions, -iez, -aient" borde väl ändå inte vara så jävla svårt?!). Jobbade idag och igår, igår var det sjukt mycket och idag var det sjukt lite. Har egentligen teater snart men orkar inte gå. Har faktiskt lite dåligt samvete för det där, jag är nästan aldrig där, men det händer så mycket annat. När jag jobbat är jag så slut i skallen att jag ändå inte skulle göra någon nytta, sen är det alltid mycket i skolan, och söndagar är ju sådär outbärligt dryga. De liksom bara segar fram och gör liksom ingen nytta. Dagen innan måndag och dagen efter lördag, förutsättningrana är ju inte precis optimala.

Det var riktigt kul att alla mina simmare simmade så ofantligt bra igår! Jag blir så stolt! Hoppas att det gått bra för dom idag med, Tanya lär ju ringa och berätta hur det gått framåt sju! =)

Och Joel! Vad har du gjort med mig egentligen? Nu sitter jag här och önskar att jag hade några avsnitt Angel att titta på! Det som jag var så emot för bara några månader sen! Åh!


"Det är kvällar som den här som man bara vill tända lite ljus, koka varm choklad och spränga sig själv i luften"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback