Ehe

Vilken helg!

I fredags blev Joel sjuk och jag hade inga andra planer för kvällen. Mari smsade och tyckte jag skulle komma till EFS och äta choklad, Sen ringde Johanna och tyckte att jag skulle komma dit också! Jag gick dit och satte mig hos Mari, Johanna, Dosan och Steffi och myste och snackade skit. Johanna (den andra) böjade jag äntligen prata med! Kul tjej, jag har haft en skum relation med henne på skolan, vi har gått runt och liksom tittat menande på varann men aldrig hälsat! Nu har vi i alla fall bestämmt att vi ska börja snacka! Haha. Joel kom dit och jag gjorde ett spontanframträdande för kyrkan och sjöng en sång =) Siri Spontan Holm har handlat ännu en gång.

Senare gick vi till Down Town och spelade lite biljard. Jag är värdelös på detta! Men ganska kul ändå...!

Vi gick vid tolv, någon fick en oväntad kyss, någon tog en promenad och hamnade långt hemifrån! Fick ringa 112 och blev upprörd över det svenska rättssystemet!?

Lördag blev bullbak och söndag gitarrspel och mys med film! =)

Nu är det ännu en vecka framför mig och jaa...usch bara! Eller som min goda vän Stina skulle sagt "och så kommer den där måndagen helt utan förvarning!!!"

Gött mos!

"Jag får aldrig blommor!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback