För att ordna upp livet litet

Det är mycket nu, behöver få lite ordning på livet känner jag! Så detta kommer inte bli det intressantaste inlägg jag gjort i mitt liv!

To Do:
  • Franskaprov, onsdag klockan nio
  • Försöka fatta någonting av matten, onsdag och så mycket tid som det krävs
  • Stå i Sam-montern när niorna kommer, onsdag efter lunch
  • Träna barnen, onsdag =)
  • Träna själv, onsdag (om matten inte knäcker mig!)
  • Sy igen mina jeans, ikväll?
  • Dricka te (hehe)
  • Läsa L'enfant abandonné
  • Fixa vaccinering till Bolivia
  • Ta det lugnt!
  • Teater, söndag
  • Införskaffa en vinterjacka
Jaa, det var nog allt! Jag tror nog att det löser sig!

Träffade Anna och Malin idag, (tror jag att de hette) min och Johannas reskamrater till Bolivia! Det är den här månaden vi får reda påom vi får några stipendium! Nervös as hell, men hoppas hoppas!!!

"Yes my friend, we're ugley, but we have the music!"

Kommentarer
Postat av: :)

hej hopp! jag ser att du har läst boken L'enfant abandonné på franska.. vad handlade den om? :P
jag läser den nu i skolan, men fattar noll :S

kramkram :)

2008-02-08 @ 13:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback