Kvällen 19/11-07

Men nej! Nu fick jag en "te á la fluga", det vill jag inte ha! Nu måste jag ju gå hela vägen till köket och göra mig en ny kopp...damn!



Sådär ja. Ny kopp te utan fluga och [Sir Aj] är nöjd =)

Den här kvällen blev trevlig! Tränade första barnen och de simmade så fint idag! Blir riktigt stolt över dem! Gick hem, åt lite mat och gick tillbaks till Sph för att  träna lite karate! Det var riktigt jobbigt men det gick också riktigt bra! Nu är jag riktigt trött och mina knogar tycker inte rikitgt om mig! Jag ska fixa handskar snart!

Jag saknar Kristin! Snart är det jul!

Over and out

"Jag funderar på sommaren och vill helst hoppa över den, den kommer med en konsekvens jag inte räknat med..."

Kommentarer
Postat av: frrr

siri bli friisk nu och kom till skolis imorn! :)

Postat av: atte

du måste vara livsfarlig vid det här laget

2007-11-21 @ 19:07:15
Postat av: Loo

uuhuhu.. flug-te e ju inge gott ;(

va kul med karate :) tränade body pump igår å har helvetisk träningsvärk i låren. får man mkt träningsvärk av karate i början förresten?

2007-11-22 @ 10:24:05
URL: http://loo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback