Money makes you rich and sad, love makes you lovley

Undebara Mari! Jag har inte skrattat så mycket på jättelänge!! "Vet ni hur många gånger jag gått genom den där dörren och lyckats?Och så NU??" Haha

Livet leker förtillfället. Jag har sjukt myket att göra, framförallt med PA. Men lyckan är ändå gjord för lång tid framöver! Jag och Johanna har fått stipendium!!! We'll be there!!!

Helgen kommer att bli helt fantastisk! Fredag är det julmys med Em och Johannis, lördag jobbar jag 9-17 och sen är det kalas hos Mari! (Grattis Mari!!) söndagen bör jag börja med att försöka vakna och sen julskyltningen med klassen. Teater Abrazo på kvällen. Helt enkelt en hel helg med människor jag tycker om!

Idag fick jag höra av Bertil att ifall alla svenskar julhandlade för en tredjedel mindre skulle dessa pengar kunna utrota hungern i hela världen! Alltså, bara om alla svenskar gör det!!! Helt sjukt! Jag blir arg!

Annars gott folk, hade så fint!

"Money makes you rich and sad, love makes you lovley"

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad är det för stipendium? Varför har ni fått det?
Ha de!
Kram Louise


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback