Sp2 = love!

Årets julklapp till klass Sp2 på Skvadern blir en kartbok, ett atlas! Hahaha, underbar klass!

Klassen säger: Jaaa! Vi ska till Krakow!!!
(Mentor ett och två jublar med)
Senare i rummen:
Sp2: Vad kul det ska bli att åka till Krakow, jag har aldrig varit i Tyskland!
Sp2: Det här med att åka till Tjeckien...
Sp2: Vaaa?? Ligger Krakow i Polen??
Sp2: Men, E sa ju att det låg i Tjeckien!
Sp2: Jamen Polen är ju i alla fall nära Tyskland!

Sp2 har stenkoll!!!!

Idag känns det bra med Bolivia! Blev uppmuntrad av diverse lärare som kunde säga "Klart ni kommer dit!" Det är sjukt mycket att göra, men vi får tänka på alla de timmar vi inte har något att göra på i trean istället! Och det är verkligen värt all den tid vi lägger ner nu, we will be there! Vi ska skriva resedagbok och den adressen kommer jag lägga här så ni kan gå in och läsa!

Imorgon är det tävling i Timrå, mina simmare ska tävla! Det ska blir väldigt kul faktiskt!! Till orsak av detta måste jag upp tidigt imorgon, Linn hämtar mig kvart över sju, så det blir tidigt läggdags!

God Natt Världen^^

"If I were a minstrel I'd sing you six love songs, to tell the whole world of the love that we share
If I were a merchant I'd bring you six diamonds, with six blood red roses for my love to wear"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback