De tråkigas riksförbund

Biljetten hänger på väggen - resvägen är klar - boende fixat - sällskapet är underbart -  tre veckor kvar!

Idag kom jag på att snart en halv tremin gått, "shit" tänker jag. Den första tanken är, "Ett halvår sen är det Bolivia!" Andra tanken är "Snart halva gymnasiet klarat!" tredje tanken är "Nej usch, snart är det vinter!" Hehe...nej jag gillar inte iskall snö upp till knäna och genomfrysande kyla.  Det enda bra är att det är tillåtet att gå runt med vantar hela tiden, även inne. Jag gillar vantar!
 
Idag måste "de tråkigas riksförbund" haft konferans på fiket! Usch...

Nu måste jag skaffa mig mer te!

"If you are walking out a dark night and somone comes and attack you whit a peaneapple, don't come to me and cry!"




Kommentarer
Postat av: em

men siri, tänk att det snöar ute, lussebullar och trolltider hemma i min soffa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback