Det är kul att slåss^^

Ja, kära vänner, det är kul att slåss. Men dock då bara under kontrollerade former då ingen som inte är med på det kan bli skadad. Och det man ger, får man också tillbaks. Alltså, slår jag dig jättehårt har du rätt att slå mig lika hårt tillbaka. Så om man får ta en hård spark eller ett hårt slag ska man inte gråta över det, för man får då ge lika mycket tillbaka själv! =) En teori som jag gillar!
Idag bunjinkhan imorgon kampsport på lunchpasset på skolan!

Jag måste säga att det är så kul att träna min B-grupp i simningen. Eller ja, det är ju inte bara min, men litet iaf!  Det är grymt kul iallafall, jag hoppas verkligen de tycker att jag gör ett bra jobb...?! Jag försöker vara pedagogisk, hehe, men vet inte säkert om det blir bra...

Grattis Johanna som blir sjutton idag på kanelbullens dag! Hoppas du gillar skivan! We'll be there -->

Höst...
Gött mos snart är det fredag

"För varje gång du tappar tron tjänar Stenbäck en miljon, ja hurra du vet väl om att du är värdefull"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback