Kvällen då?

Jag har inget att göra ikväll. Har jobbat hela dagen, så sjukt mycket folk, är helt slut. Men ändå vill jag hitta på något, hade tänkt att jag kanske skulle passa på att umgås lite med Joel, det hade varit trevligt, men den människan skulle sova (Gör han något annat?) så det blev inte. Inte hade heller gänget som varit i Ö-vik något skoj på g, så nu sitter jag här och funderar på att ringa Hampus. Han har alltid något kul att dela med sig av, men så känner jag att jag inte orkar, men vill ändå göra nåt! Usch, jag hatar sånt här! Vill ha enegri som fyller ut mn rastlöshet! Jag ärriktigt sugen på attdra till Härnösand och ha kul med dom. Men det känns också lite sent påkommet...

---Pyttelite senare---
Mari hörde av sig. Underbart! Detta kan bli ruskigt kul tror jag!

^^
Gött mos, snart bär det av till Götet och då får jag träffa Edit! Lägtar efter henne!

"Jag leter mönster i gatan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback