Mänsklig respekt, någon?

Usch, att människor inte kan lära sig vad mänskilg respekt är!? Kan du inte lära dig det? Du jobbar med ungdommar, du om någon borde veta att man inte ska behandla människor som skit. Fyfaan! Och att du snackar skit bakom ryggen, tror du inte att jag snackar med min egen farsa, tror du inte att han säger till mig vad du sagt? Och hur du pratar, om jag ringer och frågar om viktiga saker kan du inte skratta och prata som om jag var en femårig idiot! Du har ingen hänsyn, hyser ingen som helst respekt till någon under 35 år, tycker att du är bäst och vet bäst alltid, du ser dig själv på någon jävla tron som du själv satt upp dig på, du har ingen som helst taktkänsla till livet! Din bästa vän borde vara en dörr, som öppnar sig och stänger sig precis när det passar dig, och så kan ni ju utbyta ungefär lika mycket intelligens också! Jag mår dåligt av din jävla attityd! Släng dig i väggen så kanske du får in lite vett i skallen!

Annars är det bra. Teater idag, sjukt kul!

"Let me cross a very fine line, for today for all days to come, I just want to be gone..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback