Nakenchock?

NEJ! Det finns inget ord som heter "nakenchock". Jag fattar inte vad det går ut på, blir jag chockad för att jag plötsligt upptäcker att jag är naken? Eller blir andra chockade för att de plötsligt upptäker att jag är naken? Eller blir alla chockade för att alla är nakna? Eller blir jag chockad för att jag upptäcker att alla andra är nakna? Asså, jag fattar inte?

Den här veckan och förra veckan har dte blivit mycket träning, mån-karate, ons-karate, tors-bunjinkhan, fre-kampsport på skolan, mån-karate, ons-karate och idag torsdag-bunjinkhan. Jag känner att kroppen börjar bli sliten efter all ny träning, den är inte van vid alla rörelser! Det är jobbigt, men skönt! Nu blir det vila!

  • Imorgon har jag och Marie ett avtal! Go go!
  • På kvällen imorogn ska jagpå bio, för skolan!
  • I helgen blir det Härnösand, det ska bli grymt! ^^
Ta det lugnt, slappna av och drick te!

"Det ordnar sig, det gör det alltid. Ja det löser sig, så brukar allt bli. Det kommer fixa sig tillslut"

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för förra helgen! Haha, jag hade i alla fall sjukt kul^^

Puss på dig vännen!(L)

2007-10-26 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback