Namnlös

Usch och fy! Idag har det snöat, jag gillar inte snö! Det är kallt och blött! Blää. Därför har jag suttit och tittat på varma saker. Katter till exempel!

image28
(Wiskey, systers katt... =) så himla fin katt!)

Idag har det inte hänt mycket, var i skolan, PA på förmiddagen svenska på eftermiddagen.Ganska rolig dag och lärarna fick slänga ut oss från skolan idag."Skvadern är som ett internet utan sängar - man bor här, men sover inte"

På kvällen blev det lite bunjinkhan, kul! Jag tycker om att slåss, har hittat min sportsgren tror ja, förutom simningen då. Men en fråga som jag frågar mig, ska jag köpa en bunjinkhangi eller en karategi. (skillnaden är typ att bunjinkhans är svart och karatens är vit.) Svart är en snyggare färg, men jag tränar karate två gånger i veckan, och bunjinkhan en. För båda får jag ha en annan gi, så...i och för sig kan min bunjinkhanträning gå åt skogen, men det får vi se efter helgen, det finns andra lösningar där också...hm, svårt val. Sen ska jag ju våga mig in på Budo och Fitness och prata med dom...läskigt! Det är bara Hampus som erbjudit sig att följa med hitills, så vi får se...

Imorgon blir det skola igen...sen kanske det var en filmis på gång på kvällen, vi skulle fortsätta på vårat  Astrid Lindgren-tema. Mycket mysigt. Hoppas dock att dte blir på lördagen eftersom jag ska jobba 9-17 på lördagen. (kom och fika i Kultan, vi har Fair trade-kaffe!) Men, men vi får se, jag kan ju ta en tidig buss in till stan dagen efter med...

Tack för idag

"I am out here studying stones, try to learn to be less alive"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback