Studying stones

Som svar till Em, så JAAA lussebullar och Trolltider! Vi måste alltså köra favorit i repris där!

Einar, grattis till att du får komma till Camebridge och intervju!!

image29
(Otroliga, vackra och underbara England!)

Idag sov jag till tio, gick upp åt lunch och gick till skolan. Skrev samanfattningen till rapporten och blev sur på min historielärare, detta säger jag dock inte till honom för då kommer han bli glad...
Religion och sen tittade Hampus in i klassrummet och vi gick ner på stan och drog runt ett tag. Trevligt, mycket trevligt! ^^

Jag uppmanar er alla att läsa Wheel of Time-serien, av Robert Jordan. Så sjukt bra!!!

Just nu går tiden mest åt till att längta till fredag då jag och Joel drar till Göteborg. Det ska bli skönt att komma bort ett tag, bort från stan, bort från allt...

"I am out here studying stones, trying to learn to be less alive"

Kommentarer
Postat av: em

ja, visst måste vi! det är ett have to! :)

Postat av: Loo

men heeej! va kul! :D hehe, klart jag kommer ihåg att d va dej jag åkte med till sundsvall :P allt bra med dej? är på väg till skolan jag.. usch.. bråttombråttom! ha d fint :)

2007-10-25 @ 12:31:16
URL: http://loo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback