Glömde ju!

Jag glömde ju berätta om helgen!
Den var sjukt kul faktiskt! Lugnt, men kul! Åkte till Anneli i H-sand på fredagen. Träffade där  Sandra och A-M,  asså Sandra, fatta vad längesen det var jag träffade dig! Vi måste fortsätta träffas mer! saknar dig ju! Självklart var det grymt att träffa Annie och A-M! Härligt med gänget igen! Så, fredagskvällen hade vi kräftskiva, men jag åt inga kräftor så klart, men en apgod paj! Vi satt och snackade hela kvällen och sen gick vi ut för att gå en promenad. Gick genom ett dött Härnösand och när vi väl vänder hem vem är det inte då som skriker på mig? Jo, Mari och Emma. Hallå tjejer, fel stad tänkte bara påpeka det! Nej men snacka om att jag blev förvånad, iofs kom jag på efter en stunds eftertanke att de faktiskt pluggar i Härnösand och hade inspark i dagarna så klart de var ute och firade. Kul att hejja på dom alltså.

Lördagen sade vi hejdå till Sandra och sen var vi funktionärer på Härnösim. Det gick över förväntan, jag var faktiskt riktigt duktig! På kvällen gick vi till Pinoccio för att köpa pizza. De har Svearikes godaste pizza! Och självklart flörtade killen i kassan med oss. Ruggigt mycket! Sjukt kul faktiskt och för första gången var dte kul att vänta på mat!  Det var schysst att få sig ett riktigt gott skratt innan maten. Haha, den människan går inte att beskriva,  måste helt enkelt  upplevas, men jag ler när jag tänker på det! Haha
På kvällen softade vi bara, endast. Sånt är jag och Anneli experter på! Så vill ni ha tips på hur man ska ta det lugnt så är det bara att kontakta oss för vi kan verkligen den grejjen. Eller hur Anneli?

På söndagen var det två pass som funktionär. Ganska kul, och det gick bra! Lunchen var nog ändå bäst. Vi satt en del av det gamla gänget och käkade lunch på Kristinaskolan. Jag, Anneli, A-M, Charlie, Martin och Fabbe. Ungefär halva gänget, men åh vad jag längtar efter den tiden. Vilket sjukt gäng vi var! De nämnda, Sandra, Anna, Axxa, Ellinor, Maddie och Sebbe. Sanslöst kul!

Tack!

"Respekt - Du är perfekt"

Kommentarer
Postat av: Annie

Woho! vi är softarnas drottningar^^ Var mycket härligt att få slappa med dig igen!:D
Saknar också den tiden när alla var med och simma! Så kul det var då...men den tiden kommer inte tillbaka...man får bara hoppas att framtida generationer får uppleva samma sak:)
Du, nu är det snart dags att ses igen ju tycker jag! fest hos mig nån helg framöver satsar vi på^^
Puss på dig gumman!

2007-09-22 @ 11:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback