Gott folk

Livet är just nu fyllt av "måsten" och "borden". Otroligt nog trivs jag ganska bra med det, visst jag har sjukt mycket och visst det är stressigt, men jag gillar att vara sysselsatt, vilan blir så mycket mer uppskattad då. Fast, igår gick livet lite överstyr, var nästan gråtfärdig en del av dagen för att det var så mycket att göra, men idag känns det grymt bra! Antagligen eftersom jag efter igår eftermiddag tills idag har hunnit köra 2,5 träningspass. Bujikhan igår kväll, kampsport på lunchpasset idag (dock bara 40 min) och ett styrke- komb. konditionspass i eftermiddags. Jag trivs helt klart med att träna!

Nästa helg ska jag vara tränare på Eon, det ska bli skoj, mina (märk Mina) simmare är så duktiga, jag har bara haft dom två gånger men det känns helt rätt! Gull! Jag tror att detta bara kommer kännas bättre och bättre ju mer jag har dom! Yey

Jag hade planer på att ta min till Härnösand nu i hegen eftersom Anna (kanske Axxa) är här nu. Det hade varit grymt att träffa dom, men tiden räckte inte... =(

Nu är det helg! Sweeet

image26

"Om jag kunde, skulle jag flyga. Likt en örn över vatten och skogar, med ständigt öppna ögon för nya äventyr"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback