Gott och blandat

Nej Nils, vi såg This is England. En sjukt bra film faktiskt! Men jag tror inte att man ser den många gånger utan en eller två räcker. Sen, skriver jag i samma stycke, en stor eloge till teater Abrazo som gjorde ett kanon framträdande på Kultan i söndags. Eftersom jag jobbade kunde jag inte se allt, men den delen jag såg var grym! Nästa gång ska jag vara med!

Idag har varit en dag (punkt). Ingen särskild sådär. Jag och Johanna är nu snaaart, snart klar med stipendiumansökan och det är grymt! Bara en referens som behövs nu, sen gäller det bara att hoppas på det bästa! Fikade med Hampus idag, det var precis vad jag behövde! Sjukt mysigt att sitta där och bara snacka, skönt liksom att bara slappna av ett tag. Vi var båda på samma "jag orkar inte med"-humör, det var skönt. Men kaffet var inte gott! Alldeles för sött, det skulle vara smaksatt latte med choklad! "Oj" tänkte jag och prövade, men det var inte bra. Usch! Kaffe är kaffe och det ska man inte ha socker i, så är det bara!

För er som läser om Mira, tänkte jag börja skriva på bloggen när det kommer nya avsnitt, så då kan ni be mig om dem när ni ser nåt sånt.

 Jag funderar på att köpa en Gi (eller hur det nu stavas) till Bunjikhan. Hade varit trevligt! Funderar även på att införskaffa ett bokken när jag ändå är på gång så jag kan slåss med min bror!

Over and out

"Jag blandar ut min tid med te"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback