Handels alltså...

Jag ska börja med att skriva att det är DÅLIGT med kommentarer på min blogg! Fast iofs kanske det inte finns så mycket att kommentera...hm.Jag undrar också vilka det är som egentligen läser...skriv vem ni är i en kommentar tack  det hade varit trevligt! =)

Idag har jag jobbat på Skonetten. (nej jag lär mig Aldrig att stava det!) Det är faktiskt fortfarande kul att jobba där, även fast allt går på rutin! Jag gillar att jobba med Karro, vi går bra ihop och får alltid till en massa intressanta diskussioner! ( Asså det är så sjukt lite de läser där på Handelsprogrammet, de läser inte ens matte B eller Hitoria A?! SHIT! Vad gör dom på dagarna? Säljer halvkassa affärsidéer och bakar bullar?) Jag ska även jobba imårron, så kom förbi och säg "hej"!

Jag ska snart på bio, med Edit, Mia och Svante. Ska bli kul, det var längesen jag gick på bio!

Men jag ska lämna er med en fråga först. När blev kristendomen en egen religion, alltså när började kristendomen, var det när Jesus föddes mellan 7-4f.kr. eller var det när Paulus fick en uppenbarelse och började missionera?

Lev livet kära vänner!

"Du,lever bara en gång den gången är Nu, det finns bara en som vet hur du ska leva och det är du!"

Kommentarer
Postat av: Nils

Ni såg väl Du levande hoppas jag?

2007-09-23 @ 10:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback