21/4-08

Ja helgen var helt fantastisk! Bion var lyckad! Helt klart! Festen blev helt otrolig! Vilken lycka, vilken glädje! Ni som inte var där borde känna lite att ni missade det där! TACK FÖR KVÄLLEN KÄRA VÄNNER!

Nu är det åter till normala dagar. Vakna, gå till skolan, skola, hem, (träna) datorn/bok/gitarren sen sova. Det känns tråkigt! Skolan är rolig och så, men ingen riktigt koncentration infinner sig, för mycket tankar. Våren är här det är grymt gött, men något saknas mig. Jag känner att jag har förlorat en bästa vän och det känns skit. Annars fungerar livet så sjukt bra, glassväder piggar upp dagarna ganska rejält och klassen finns ju alltid där men sina roliga kommentarer och diskussioner. Jag är sjukt pepp på en ny klassfest faktiskt!

Idag hade jag och Sophie en ganska intressant diskussion när hon satt i telefonkö till vårdis. Vi funderade över hur man svarat när man väl kommit fram om man har någon asjobbig sjukdom som typ Kolera!?! "Hej jag har Kolera!" Ehe. Och om man skulle få snabbare vård om man sa att man hade någon jättesvår sjukdom som typ "Hej finns fortfarande pesten? Nehe inte...eh...jag har isånafall cancer, jättemycket!!!" Eller "Hej jag har spetälska...oj nu ramlade handen av, jag måste byta öra, vänta...sådär ja. Är det tre månaders vänttid eller?" Eller om man råkat tappa sitt finger också ringer man vårdis "Hej, ja jag har tappat mitt pekfinger...ska jag plocka med fingret in då eller?" och sen funderade vi på att ifall man skulle ta med sig sitt avsågade finger dit, vad ska man transportera det i? "Jaha, eh ska jag lägga det i en plastpåse eller? Eller en tändsticksask? Eller i en matlåda?" och ungefär där spårade diskussionen ur totalt!! Haha det blev helt plötsligt väldigt roligt att sitta i telefonkö!

Jag funderar på en prommis nu...men undrar vem som har lust att gå med...
I alla fall, hejdå!

"Jag behöver inte någon som visar vägen för jag tänker inte gå den!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback