Återfall...

Kvällen har varit grym, film med Mari, Piccolo med jazz tio min sen film med Mari,Maria och hennes vän! Vi såg "Remember the Titans" en grym film, helt sjukt grym!!!!

Men nu är det natt och hjärnan börjar arbeta...Allt skiter sig, jag fixar verkligen inte det här! Vad ska jag göra, vem ska jag bry mig om, hur, när, betyder det något, varför är det så här och varför i hela jävla friden lever vi egentigen när allt bara skiter sig hela tiden???  Jag borde aldrig ringt, borde aldrig tänkt på dig över huvud taget, du bryr dig inte och det kan jag inte skylla dig för, men jag bryr mig ju för fan, jag bryr mig så sjukt! Fyfan jag vill inte leva det här livet?! Återigen kommer den här fasen när jag inte vet vad jag ska hänga upp min tillvaro på, nu finns inte heller den där tryggheten som alltid fanns vid min sida, som alltid kunde ta allt, men nu är du borta och kommer aldrig igen. En av mina bästa vänner är borta, försvunnen och är inte längre nåbar! Vad är det för jävla fel egentligen? Varför bryr jag mig så mycket? Varför kan jag inte bara släppa allt och titta åt ett annat håll?!

Jag finns inte längre
Jag kommer aldrig mer bry mig om någon förmycket igen - det bara skiter sig
Det är som Lasse sa, lika bra att leva ensamna, det är det enda vi kommer tillbaka till
Snälla försvinn ur mitt huvud, jag vill inte ha dig där!? Alla minnen, alla känslor allting - försvinn!!!
Allting var en sån jävla stor lögn, inget ord du sa var sant, sluta ljuga för mig

Jag kommer slå dig ut ur mitt jävla huvud. Jag kommer blöda ut alla spår som finns av dig, och jag ska kräkas bort alla jävla känslor, jag kommer inte sluta förrän allt är borta, eller jag är borta.

Fan vad jag är dålig på att hålla löften, jag lovade att jag aldrig mer skulle skriva om det här i bloggen men näe, jag måste skriva ner det!! Jag lovade en annan sak också, men den har du glömt och du bryr dig nog inte...

Fyfan för livet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, jag förstår att det är jobbigt. Jag vet inte vad jag skulle kunna säga för att göra det bättre, men...

Kom ihåg att du är en något så sjukt stark person, du kommer att klara det även om det är svårt just nu. Ta ett steg i taget bara.

2008-04-26 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback