En hyllning till mina underbara vänner!

När man tvivlar på alla andra runt om kring sig vet man alltid vart man har er! Vid min sida - hela tiden - i regn som i solsken i storm som i stiltje! Det är en klysha, jag vet, men ni är så sjukt mycket värda den! Johanna, Mari, Maria och Stephanie ni kommer alltid finnas vid mitt hjärta! (det finns många andra också, men just nu är det ni som kan hjälpa bäst!)

Som idag, sitter på msn och snackar med Mari, ja, frågan var att resa eller inte resa (har lite problem med det där faktiskt, framförallt som det ser ut nu, vad händer liksom?) Svaret blev  "Reser inte du, reser inte vi! Vi vill ha med dig Siri och kommer inte åka utan dig!"  Åh älsklingar, ni är värda guld! Bara att ni säger en sådan sak gör mig mer säker, ni kommer alltid stå vid min sida vad som än händer och det betyder så mycket!

Vi har alltid kul ihop, kan se den längsta film vi hittar, vi kan sitta och spela RISK en hel kväll och äta chokladmuffins utan att lessna. För att inte tala om våra AstridLindgrenkvällar, helt oslagbara, eller "Auschwitzfilmkvällen" vi ska ha...där sitter vi och gråter tillsammans, grym misär men genomför det ändå för vi tror att det är bra!! Eller, alla pokerkvällar vi haft, jag behöver nog inte nämna någonting om det va?

Med detta vill jag bara säga TACK för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback