...

Förlåt Stina, jag råkade ta den! Attans!

Dagens humör:
Melankoli
Dagens frisyr: Rufs, som vanligt
Dagens klädsel: Stuprörsjeans, randiga T-shirten med morfarsknäppning och munkjacka
Dagens händelse: När jag och Kitti fick vårt efterlängtade kaffe!(nej jag har inte gjort speciellt mycket idag)
Dagens låt: Caravan - Rachel Portman
Dagens planer: Dricka mer te, se på en film, glömma och sova
Dagens vill ha: Nya jeans
Dagens saknad: Systrami och bror
Dagens drog: TE
Dagens finaste: Ljusen på bordet i vardagsrummet
Dagens måste: TE
Dagens mat: Ungspotatis
Dagens köp:  En chokladkanin (som min far skrattade ut mig för)
Dagens kärlek: Johanna W!
Dagens bästa: Att Sandra fyller 18!!
Dagens sämsta: Äh...
Dagens kommentar: På psykologin, vi snackar om grupper som bildats genom att andra ser de som utstötta, läraren frågade vilka människor som kan ingå i dessa grupper, och Elsa svarar stensäkert och med världens medlidande "De med sånadär brännskador!" 

"Don't die stupid"

Kommentarer
Postat av: stina

haha helt okej hjärtat :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback