Ge mig vår!

NEJ, jag tycker mycket dåligt om människor som är annonyma när de komenterar inlägg! Dock är det bättre att kommentera än att inte göra det alls! Aja...

I alla fall sprack min plan redan första dagen...jag hade ställt klockan på fem minuter i sju som vanligt och jag vaknade nästan av den...eh...jag är kanske inte världsbäst på att komma upp på morgonen och imorse låg jag i sängen till halv åtta, drog mig upp och gjorde mig i ordning...frullen glömde jag hemma och jaa...vilken morgon. Jag börjar sakta men säkert inse att jag är dömd till att leva i ett liv utan total stress och tidssparande. Det kanske var tur för mig iofs!

Annars var vi med klassen på en grymt bra teater igår "Hamlet - en stand-up" Sjuuukt bra. Det var en man som spelade alla rollerna och den var helt underbart rolig. Ni bör verkligen gå på den om ni har chansen!!!

Nu sitter vi på skolan och har rast från Naturkunskap B...Vi har etikdiskusioner idag, så som ifall man skulle göra fosterdiagnostik se att barnet har Down och göra abort (absolut inte!), eller ifall man ska tillåta att donera organ ifrån grisar till människor...eller om vi ska tillåta dödshjälp. Vad tycker ni?

Nu börjar vi snart igen...min klass håller vår samhälssvetarstandard och varje fråga resulterar i femton minuters disskusion...så lunch lär det väl bli framåt 13 idag...

"Snälla nån gör så det blir vår!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback