Glöden min vän, Glöden!

"Vi kan kalla honom ReservOskar" åh vad jag älskar Saltkråkan!! Hahhahaha^^

Nu sitter jag och äter naturgodis väldigt sakta...jag råkade nämligen nästan få käken ur led när jag borstade tänderna igår morse...eh jag vet, det är ganska klatigt...men det gör sjukt ont att äta men inte att prata, hahahahha sorry vänner, än blir jag inte tyst!

Idag är jag glad igen faktiskt! Lättnad i kroppen och livet känns väldigt inspirerat igen! Wohoo. Vill liksom bara ut och röja lite på stan med någon vän!! Snart är det valborg och jaa, det kommer bli skitkul! Sen helgen efter är det Bolivianerna som kommer och helgen efter Götteborg (märk dialektal stavning!). Woho vilken framtid!

Yey yey yey

"Glöden min vän, glöden!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback