IDAG!!!

Idag är det Valborg och vi ska grilla på mitt tak!!! JAAA^^
Har dock en massa saker att fixa nu, orkar verkligen inte!

To do:
Gratta mentor
Grillkol+tändvätska
Städa
Handla
Tröja
Mygla från idrotten
Kolla grillen
Tänka på annat
Fundera över en väldigt trevlig människa...men åh, kom hit!!!


Sedan ska jag ge en liten hyllnign till min farbror. Jag har inte snackat med människan på flera år, och när man snackar är det typ "hej mår du bra?" "ja hej" slut. Och nu, nu har jag fått typ 25 skivor av honom. Seriöst! 25 skivor fulla med världsmusik! Snacka coolt! Riktigt coolt!

Annars, bra.

"För den som lyder idoten är själv idiot!"

Kommentarer
Postat av: viktoriaaaa

jasså, är de dags att gratta vår mentor? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback