Livet ska vara som en fjäril en sommardag

"Hey - I've got nothing to do today but smile"

Jag är så glad, livet leker och kittlar mig på knäna så att jag kiknar av skratt, av lycka. Lycka över alla människor som omger mig och sprider värme, lycka över att kunna det jag kan och ha möjligheten till att lära mig mer, lycka över att våren snart kommer, lycka! Kom och prata med mig, ring och prata med mig, oavsett om det är lesset eller glatt, jag vill prata med er mina vänner!

(jag tror jag vet varför denna känsla genomsyrar min tillvaro, men jag säger inget, inte än...jag kan såväl förklara med en låt som jag hittade idag, men jag lovar att skriva ner den när/om det blir som jag önskar)

Imorgon är det fredag och då ska jag jobba, pålördag jobbar jag och på söndag...dock är jag istället ledig på måndag(eller nej förästen, inte ledigt, återläsningsdag. (lite gott exempel bör man ju ändå vara) ). Haha, snacka om långhelg och asskönt med jobb ju!

Bästa låten just nu: The only living boy in New York - Simon and Garfunkel (också därifrån texterna kommer idag)
Det bästa att göra just nu: Spela gitarr och snacka men vännerna
Det bästa att äta just nu: Äpplen och choklad
Det bästa att dricka just nu: TE! (men det är det ju alltid)
Det bästa just nu: Livet!

Nu ska jag gå och sova! Ring och väck mig om ni vill!
Kom förbi och ta en fika imorgon vetja!

"Hey - I've got nothing to do today but smile"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback