Melankoli

Sitter här och bloggar efter en sjukt kul kväll! Den började på Herman med frukt och grönt-tema idag. Självklart gick jag dit för att träffa folk! Lärde känna en massa nya människor också, Marklunds, David, en till Johanna o.s.v.o.s.v. sen vart det en glad överraskning också när vi hade gått till Piccolo, för där var Thord! Ojoj, det måste vara Urkult som var sist jag såg honom, och då kom han istortsett bara in och sov i vårt tält en natt! Haha. Kul var det och mysigt! (men jag är inte frälst än..haha)

Jag längtar tills imorgon, bio med L och K och sen kalas i H-sand! Yey ^^ (hoppas jag pallar med min förkyldning)

Nu lyssnar jag på Winnerbäck och känner att allt är så sjukt hopplöst! Men man ska inte klaga egentligen, jag lever ju fortfarande så...(jag behöver en kram...)

Snart är det Götet, eller jaa, om en månad...förra gången jag var i Götet var en av de bästa helgerna i mitt liv...faktiskt det var det! Men det är väl lika bra att glömma det nu...fan aldrig mer att jag ska binda mig till nån och tro nåt, man blir bara så jävla sårad...älta ältad ältat

Nä, pallar inte att blogga mer nu...(skriver ner det där i helgen Viktoria!! jag har inte glömt!!)
hejdå

"Stackars han som aldrig gråter fast han släpar på ett höghus. Vad är det ingen ska få se som ingen redan sett och vart ska det där huset?"

Kommentarer
Postat av: viktoria

haha :) :D

Postat av: viktoria

och du, jag glömde att säga - jag är avis på dig som åker ner till götet ! Finns de nämligen någon chans för mig att få plats i din resväska eller något sådant?

2008-04-26 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback